Marketing Türkiye’den bir ilk: AR teknolojisiyle “Yeni Nesil Hikaye Anlatımı”
Eylül sayısında “Yeni Nesil Hikaye Anlatımı”nı kapağına taşıyan Marketing Türkiye, bir ilki gerçekleştirerek AR teknolojisiyle Kırmızı Başlıklı Kız masalında okuyucuları hikayenin başrolüne taşıyor.
Pazarlama sektörüne yön veren konularıyla her ay okuyucusunun karşısına çıkan Marketing Türkiye bu ay Türkiye’de benzeri görülmemiş bir deneyime imza atıyor. Pazarlama iletişiminin olmazsa olmazı “Hikaye Anlatımı”nı kapağına taşıyan Marketing Türkiye, artırılmış gerçeklik teknolojisiyle konuyu bir deneyime dönüştürerek okurlarına aktarıyor.
Türkiye’de bir ilk olan çalışmada Tazefikir imzası taşıyan kapak tasarımına pazarlama iletişiminde yeni nesil içerik, teknoloji ve artırılmış gerçeklik efektleri üzerine uzmanlaşan Nect- Creative Technology Studio AR teknolojisiyle hayat verdi. Ortaya da görsel bir şölen ve bolca mizah çıktı.
Bu farklı deneyimi yaşamak için yapmanız gerekense tek şey Marketing Türkiye Eylül sayısının kapağında yer alan QR kodu okutmak… Facebook ve Instagram ile entegre olarak çalışan uygulamada kullanıcılar dilerse kurt oluyor dilerse kırmızı başlıklı kız… Bu eğlenceli fitreyle çekilen fotoğraf ve videolar Facebook ve Instagram profillerinden de anında paylaşılabiliyor.
Marketing Türkiye Eylül sayısının bir başka AR deneyimiyse “Markalar Milli Takımı” haberinde hayat buluyor.
Türkiye’de ilk olan bu deneyimi yaşamak için acele edin…