Teleperformance’tan 400 kişiye iş fırsatı
46 ülkede 138 bin üzerinde çalışanıyla hizmet veren Teleperformance, çokdilli çağrı merkezi hizmetlerinde Türkiye’yi büyütmek için yatırımlarını arttırırken, İstanbul’da Almanya’ya yönelik Yakın Kıyı operasyonları için yıl sonuna kadar 400 kişilik ek istihdam yaratmayı hedefliyor. Dış kaynak müşteri hizmetleri yönetimi ve çağrı merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance, şu anda 300 çalışanın görev aldığı Yakın Kıyı (Nearshore) operasyonlarında istihdam edilmek üzere, Almanca bilen 400 kişiyi bünyesine katmayı hedefliyor. Halihazırda 1500’ün üzerinde çalışanı ile çokdilli hizmet sunan Teleperformance Türkiye, 2014 yılındaki yeni işe alım süreçlerinde, özellikle Almanya’da yaşayan ve Türkiye’ye dönmek isteyen vatandaşların tersine beyin göçünü destekliyor.
Türkiye’nin genç ve dinamik nüfusundan kaynaklanan iş gücü potansiyelini, uygun maliyetli Yakın Kıyı operasyonlarında verimli bir şekilde değerlendirmek isteyen Teleperformance, bölgesel büyüme hedefinde yer alan, Doğu ile Batı arasında bir köprü görevi gören ve son yıllarda çağrı merkezi sektöründe yıldızı parlayan Türkiye’yi çokdilli çağrı merkezi hizmetlerinde bölgesel bir güç haline getirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Yakın Kıyı çalışmaları sayesinde Avrupa’daki Türkler ise, ülkelerine geri dönüş yaparken modern olanaklarla uluslararası standartlarda çalışma imkanı buluyor.