adidas Originals, Nişantaşı mağazasının yeni konseptini duyurmak için dijital ve outdoor platformları kullandığı bir kampanya hazırladı.
adidas Originals markasının kendine has tarzıyla semte yenilik getirdiğini ön plana çıkartan kampanya kapsamında marka, mağaza otoparkında kurulan “adidas Bazaar” ile semtin alışveriş alışkanlıklarına meydan okuyor. adidas Bazaar’ı duyuran kampanyanın mottosu ise “Biz de Nişantaşı Çocuğuyuz!” Hazırlanan dijital reklam filminde Loris Karius, Sina Özer, Bedirhan Soral, Nil İpek, Şehinşah, Simay Yılmaz, Şule Karaok gibi isimler rol aldı. Nişantaşı’nın ikonik yerlerinde çekilen videolarda kendi tarzlarında yorumladıkları “Biz de Nişantaşı Çocuğuyuz” söylemi yer alıyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: adidas Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Handem Çelenkler (adidas Kıdemli Pazarlama Direktörü), Gözde Sabuncu (adidas Kıdemli Marka Pazarlama Müdürü), Ece Şakarer (adidas Originals Marka İletişim Müdürü)
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson
Yönetici Ortak: Leslie Krespin
Yönetici Kreatif Direktör: Sami Basut
Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
Reklam Yazarı: Onur Kutluer
Art Direktör: Burak Tozkoparan
Stratejik Planlama Direktörü: Berkant Avcı
Stratejik Planlama: Merve Tohum, Beste Atasoy
Müşteri Direktörü: Ece Özyurt
Müşteri Temsilcisi: Batuhan İns
Prodüksiyon Grup Direktörü: Ahmet Bayık
Prodüktör: Elif Mermer
Prodüksiyon Şirketi: 85/90 Projects
Yönetmen: Eymen Topçuoğlu, Can Esat Yalkın
Etkinlik Ajansı: CPM İstanbul