Ürün Yerleştirme Sempozyumu 17 Ocak’ta başlıyor
Reklam dünyasında yeni trend haline gelen, film ve dizilere ürün yerleştirme teknolojisindeki son gelişmeler “2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu”nda masaya yatırılacak.
Pazarlama iletişiminde önemli bir uygulama olan ‘Ürün Yerleştirme’nin tüm yönleri ile alanında profesyonel isimlerle ele alınacağı 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu 17-18 Ocak tarihlerinde Sheraton Maslak İstanbul Hotel’de yapılacak. Dünya çapında yakından takip edilen dizi ve filmlerde başarılı işlere imza atan Dr.Ferdinand Froning (Sex and the City, Transformers, A Good Day to Die Hard), Marsha R. Levine(Umutsuz Ev Kadınları, Friends, Twilight Saga: Breaking Dawn), Alison E. Mcmanus (Casino Royale, Quantum of Solace, Demir Adam, GI Joe, Borsa 2, Transformers Üçlemesi, Son Ültimatom, Bourne’un Mirası), Sandra Freisinger-Heinl, Ralph Watson, Paolo Latini ve Vlad Borovina ile Türkiye’den Elif Dağdeviren (Uzman- Yapımcı- Eğitmen) , Turan Başartan (Duayen Reklam) ve M.Akif Ebiçlioğlu (3P Ürün Yerleştirme Ajansı) başta olmak üzere reklam sektörünün yakından tanıdığı isimlerin katılacağı sempozyumda, birçok marka tarafından uygulanan reklam türü olan ‘Ürün Yerleştirme’ hakkında kreatif uygulamalar, Hollywood’taki süreçler, yasal düzenlemeler, etkin uygulama yöntemleri ve markalara katkıları ele alınacak. Etkinliğin ikinci gününde ise kreatif uygulamaların nasıl gerçekleştirildiği Dünya örnekleri ile work shoplarda uygulanacak.