İş Sanat’a yeni ajans
İş Sanat, 20’nci sezonuna logosu ve görsel kimliğini yenileyerek başladı.
Türkiye İş Bankası’nın sanat ve müzecilik faaliyetlerini yürüten İş Sanat 20’nci sezonunda logosunu ve görsel kimliğini yeniledi. Kurum merkezi Los Angeles’ta olan “I Mean It” reklam ajansıyla iş birliği kararı aldı. Ajans Başkanı Emrah Yücel’in liderliğindeki ekip, İş Sanat’ın yeni görsel kimliğinin oluşturulması da dahil olmak üzere geniş bir yelpaze içerisinde farklı çalışmalar hazırlıyor. İş Sanat’ın sosyal medya hesaplarının yönetimini de I mean It Creative üstlendi. Markalaşma ve tasarım konusunda dünya çapında pek çok ülkede çalışmalarına devam eden I Mean It’in yeni konser sezonunun etkinlikleri için hazırladığı birbirinden farklı 50’ye yakın görsel çalışma çeşitli mecralarda yer almaya başladı.