Twigy, sosyal medya etkileşiminde 2. oldu
Socialbakers’ın her ay düzenli olarak paylaştığı Türkiye raporunda bu ay Twitter ve Youtube, Facebook’a göre daha fazla yer aldı. Takipçi sayısı ve etkileşime göre en iyi 5’lerin belirlendiği raporda Twigy, takipçi sayısına göre ilk 5’teki markalara göre daha düşük takipçiye sahip olmasına karşın, toplam etkileşimde 2. sırada yer alarak tüketicisiyle bağ kurma konusunda oldukça başarılı olduğunu gösterdi. Nokia, Turkish Airlines gibi takipçi sayısının çok üzerindeki markaları etkileşim anlamında 2’ye katlayan Twigy sosyal medyada aktif olmanın takipçi sayısıyla ‘o kadar da’ bağlantısı olmadığını göstermiş oldu.
Twigy, Twitter sayfasında gerçekleştirdiği kampanyalar ile takipçilerine hediyeler dağıtırken, aynı zamanlar onlarla eğlenceli diyaloglar kurarak Twitter’da geçirdikleri zamanı daha keyifli hale getirmeye çalışıyor. Twigy, takipçileriyle arkadaş gibi iletişim kurabilen markaların sosyal medyada başarılı olduklarının kanıtlarından biri.