getir “Rekabet ezeli yardımlaşma ebedi” dedi ve banabi çalışanlarına teşekkür etti
Dün akşam saatlerinde getir ve banabi firmaları arasında bir yardımlaşma hikayesi yazıldı.
Çetin bir rekabet içinde olan iki firma, getir ve banabi’nin kuryeleri dünkü zorlu hava şartlarına rağmen hizmetlerine devam ederken ıslak zemin nedeniyle getir’in kuryesinin motoru kayarak yere düştü ve yardımına ilk koşan da bir banabi kuryesi oldu. Ardından getir Twitter hesabından şu paylaşımı yaptı: “Rekabet ezeli yardımlaşma ebedi. Zor hava şartlarında bile hizmet veren tüm kuryelere ilk yardım eli meslektaşlarından gelir. Böyle yardımsever çalışanları olduğu için banabi’yi kutlarız. ince davranışı için ufak bir teşekkür hediyesi vermek isteriz. banabi’li arkadaş bize ulaş.”
https://twitter.com/getir_istanbul/status/1190027063031451648
Bu güzel teşekküre banabi tarafı da kayıtsız kalmadı. Yemeksepeti ve Banabi CEO’su Nevzat Aydın’ın aşağıdaki tweet’le getir’e karşılık verdi…
Birçok güzellikler var hikayede. @banabi kuryemizin yardımı, @getir_istanbul'un bizi tebriği. Örnek alınası her şey. https://t.co/DTxB6ysms6
— Nevzat Aydın (@zagortenay76) November 1, 2019
https://twitter.com/Banabi/status/1190148656193781760