Facebook’un yeni şirket logosu
Yeşil, mavi, gri ve turuncu/mor gradyan renklerde farklı versiyonlarla yeni logo Facebook’a ait markalar WhatsApp, Instagram ve Oculus’a göre şekilleniyor.
Büyük harflerden oluşan yeni Facebook logosu şirket bünyesinde bulunan markaları bir araya getirmeye hazırlanıyor. Facebook’un WhatsApp ve Instagram’dan vazgeçmesini gerektirecek anti-tröst yasalarından dolayı hukuki problemler yaşadığı ve yeni logoda markalara yapılan vurgunun bu duruma gönderme yaptığı iddia ediliyor.
Facebook CMO’su Antonio Lucio’nun blogunda yaptığı açıklamada marka kimliği değişiminin Facebook hizmetlerini kullanan kişiler ve işletmelerle daha iyi iletişim kurulması için etkili bir yol olduğunu belirtiyor. Açıklamaya göre şirket logosu Facebook’a ait markaların tüm uygulamalarında yer alacak.
Kaynak: Adage.com