FIAT’ın yeni modelinin güvenlik donanımı perili tünel testini başarıyla tamamladı.
Peru’nun başkenti Lima’nın sakinleri 20. yüzyılın başında kullanıma açılan La Herradura Tüneli’nin kötü ruhlar tarafından ele geçirildiğini düşünüyor. Perili tünelin bir şehir efsanesine dönüşmesi nedeniyle yerel halk özellikle gece vakti tünelden geçmemeyi tercih ediyor. FIAT ve Mood Lima ortaklığında gerçekleştirilen kampanyada Yeni Mobi modeli Cadılar Bayramı gecesinde La Herradura Tüneli’nde test sürüşüne çıkıyor. Herhangi bir beklenmedik olayın yaşanmadığı test sürüşü başarıyla tamamlanıyor. Kampanya “FIAT’ın güvenlik donanımı korku hikayelerinden daha güçlü” sloganıyla öne çıkıyor.
Kampanyanın künyesi
Reklamveren: FIAT
Reklam Ajansı: Mood, Lima, Peru
Kreatif Direktör: Alejandro “Lato” La Torre
Sanat Yönetmeni: Jorge “Koki” Piscoya
Sanat Direktörleri: Miguel Villanueva, Francisco Tolentino
Copywriting: Tomás Cruz, Bruno Cayo