Kanadalı ajans Wunder “White Christmas” kampanyası adı altında aldığı 10 bin dolarlık reklam alanını boş bırakarak reklam molası yaratmayı hedefliyor. Tüketicilerine Noel hediyesi niyetiyle tasarladığı kampanya gerçek hayatın AdBlock uygulaması olarak da göze çarpıyor.
Kanadalı ajans Wunder, Noel için hazırladığı yeni reklam kampanyasında tüketiciler için düşünceli bir yolu tercih etti. “White Christmas” ismini verdiği kampanyada reklam panoları, otobüsler, otobüs durakları, tam sayfa gazete reklamları ve sosyal medya gibi satın aldığı 10 bin dolarlık reklam mecralarını beyaz bir sayfa olarak bırakıyor. Tüketicilerine Noel hediyesi niyetiyle yaptığı kampanya reklam molası yaratırken gerçek hayatta AdBlock uygulaması deneyimi de yaşatıyor. Wunder Kreatif Direktörü Stephen Flyn, “Yaratıcı bir ajans olarak genellikle zamanımızı reklam oluşturmak ve markaları tanıtmak için harcıyoruz, ancak bu yıl tam tersini yaparak reklam molası vermeye karar verdik” diyor.