Reklamcıların bölüm sonu canavarı revizyonlar, Durex’in “En Uzun Gece Sponsoru” olduğu Kristal Elma Ödül Töreni için hazırladığı kampanya ile ağır bir yara alıyor. Tüm reklamcıların duymaya alışık olduğu “Bi’ tık büyütebilir miyiz?”, “Bir tur daha deneyelim”, “Vurucu bir şeyler istiyoruz!” gibi revizyon cümleleri yeni anlamlar kazanıyor.
Havas İstanbul’un hazırladığı kampanya #SeksiRevizyonlar etiketiyle, ödül töreninin birçok yerine bu cümleleri taşıyor. Bu kampanyadan sonra markalar, revizyon için kolayca kullandıkları bu cümleleri sarf etmeden önce muhtemelen bir kez daha düşünmek zorunda kalacaklar. İşte o cümleler…
“Bi’ tık büyütebilir miyiz?”
“Bir tur daha çalışalım mı?”
“Biz bunu anlamadık!?”
“Yalnız bu yapıldı!”
“Ağızdan ağıza yayılsın istiyoruz…”
“Penetrasyonu arttırmamız lazım”
“1 dakikayı geçmez değil mi?
“Buna ekip de bi’ baksın…”
“Zaten yaparken de konuşuyor oluruz.”
“Bir de düz zemin üzerinde mi denesek?”
“Daha tempolu olabilir mi?”
“Aslında OK’iz ama bazı konsörnlerimiz var…”
“Bunun etrafını örebilir miyiz?
“Yayabildiğimiz kadar yayalım…”
“Bir tur da beraber geçelim üzerinden…”
“Öncelikle elinize sağlık…”
“Uzunu 30, kısası 15 olsun.”
“Hem yatay hem dikey çalışalım lütfen.”
“Yaptığımız şey ses getirsin istiyoruz.”
“Birlikte masaya yatırabilir miyiz?”
“Bunu bir teste sokalım mı?”
“Uçabildiğiniz kadar uçun…”
“Bununla ödül alır mıyız?”
“Yapalım tabi ama kim izleyecek?”
“Üçüncü partiyi de çağıralım lütfen.”
“Çok acil alabilir miyiz?”
“Basmadan önce mutlaka kontrol edelim.”
“Önden bir call yapalım.”