Regal’in yeni kampanyasının merkezinde, çamaşırlarının kurumasını bekleyemeyen sabırsız insanlar var.
3 farklı filmden oluşan seride, farklı yöntemlerle çamaşır kurutmaya çalışanları izliyoruz. Dış ses de bu hikayeyi komik bir dil ile anlatıyor. Kurutma makinesi kullanmayan tüketicilerin, çamaşırlarını kurutmak için çok fazla zaman harcamaları içgörüsünden yola çıkan marka; vantilatör, saç kurutma makinesi ve ütü gibi ev aletleri kullanmanan tüketicileri espirili bir dil ile iletişime taşıdı. Amaç, kurutma makinesini her ev için ihtiyaç haline getirmek. Dijital mecralar ve sosyal medya kanallarında yayına giren reklam kampanyası Karbonat imzası taşıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=ndcze6WbJYY
https://www.youtube.com/watch?v=lMoIUP7CHsY
https://www.youtube.com/watch?v=3sKh13UJmLY
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Regal
Reklamveren Yetkilileri: Feza Turunçoğlu, Cansu Yıldırım, Gülfidan Kılınç Bakan, Selin Tuna
Reklam Ajansı: Karbonat
Ajans Başkanları: Melih Dinçer, Cenk Gümüşcüoğlu
Kreatif Direktör: Cihan Kavaklıpınar
Kreatif Ekip Lideri: Selim Küçükkutlu
Kreatif Ekip: İrem Ataman, Oğuzhan Öztürk
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceren Ünay
Müşteri İlişkileri: Merve Karaçelik, Nazlı Uygur
Dijital ve Strateji Direktörü: Burak Sıraç
Sosyal Medya Ekibi: Anıl Taş, Erdem Tekinel, Dila Atçı
Yönetmen: Can Sarcan
Prodüksiyon Şirketi: Filmisarcan