Envy Awards başvuruları başladı
Türkiye’nin ilk ve tek sosyal fayda iletişimi (Goodvertising) yarışması Envy Awards başlıyor.
Lider pazarlama platformu Marketing Türkiye ve Reklam Yaratıcıları Derneği (RYD) iş birliğiyle gerçekleştirilen, yaratıcılığıyla kıskandıran çalışmaların yarışacağı Envy Awards’a başvurular başladı. Daha önce Copy Break adıyla gerçekleştirilen yarışma bu yıl ilk kez Envy Awards ismiyle ve yenilenen konseptiyle düzenlenecek. Reklam yaratıcıları ve reklamcılık öğrencileri için iki farklı kategoride düzenlenecek yarışmanın jürisini RYD üyeleri oluşturacak.
60 saniyelik bir video ile brief’i verilen Envy Awards, dijital ortamlarda üçer aylık periyotlarda gerçekleştirilecek. Yarışmaya katılacak çalışmalar için Envy 01 kodlu ilk brief’i WWF Türkiye Doğa Koruma Direktörü Sedat Kalem açıkladı. Brief’te belirlenen tema “Sorumlu Balık Tüketimi” oldu. Envy Awards’ta yer alacak çalışmalar yanlış ve aşırı avlanma ve yalnızca tek tip balık tüketimine dikkat çekmek için yarışacak.
Yarışmanın son katılım tarihi 2 Mart 2020 olarak belirlendi. Katılmak isteyenler ana görsel (key visual) veya kısa film formatıyla www.envyawards.org adresinde yer alan link üzerinden başvurularını gerçekleştirebilecek. Yarışmaya katılan çalışmalar RYD üyeleri tarafından dijital ortamda değerlendirilecek. Kazanan çalışmalar ise sürpriz bir şekilde ödüllendirilecek.