Watsons dünyada 4000 Mağazaya ulaştı
A.S Watson Group’a bağlı dünyanın önde gelen güzellik ve kişisel bakım perakendecisi Watsons, 2013 yıl sonu itibariyle dünya çapında 4000 mağazaya ulaştı. Asya ve Avrupa pazarlarındaki hızlı büyümesiyle dikkat çeken Watsons, 2012-2013 yılları arasında dünya çapında günde birden fazla mağaza açılışı gerçekleştirerek mağaza portföyünü son 3 yılda büyük ölçüde genişletti. Müşterilerine güzellik ve kişisel bakım ürünlerini profesyonel hizmet ağı ile sunan Watsons, büyümesini 2014 yılında da hız kesmeden sürdürmeyi hedefliyor.
A.S. Watson Group Genel Müdürü Dominic Lai, küresel büyüme hedeflerinin 2015 yılında 13000 mağazayı geçmek olduğunu söyledi. “Watsons, şirketler grubumuzun önde gelen perakende markalarından biri. 2014 yılında açmayı planladığımız 1200 mağazanın 700’ü Watsons markasına ait olacak” diyen Lai, şöyle devam etti: “Bu hedefimiz, günde ortalama 3 yeni Watsons mağazası açılışı olarak ifade edilebilir. Bundan böyle stratejik önem taşıyan tedarikçilerimiz ile işbirliklerimizi arttırarak kategori yönetimini daha da geliştireceğiz, böylece müşterilerimizi yenilikçi ürünlerle en uygun fiyatlarda tanıştırmaya devam edeceğiz.”