Domino’s artık sadece “pizzacı” değil
Domino’s yeni stratejisini, kurumsal kimliğindeki yenilikleri, 2019 yılı değerlendirmelerini ve 2020 hedeflerini bugün düzenlediği toplantıda basın mensuplarına aktardı. Marka yalnızca Domino’s adını alarak pizza segmentinin ötesine geçmeyi ve fast food sektöründe de kendini var etmeyi hedefliyor.
DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga’nın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısında Domino’s 2019 yılını değerlendirerek 2020 hedeflerini de paylaştı. Kurumsal kimliğini yenileyen marka artık yalnızca Domino’s adını alarak pizza segmentinin ötesine geçmeyi ve fast food sektöründe de kendini var etmeyi hedefliyor.
Yarattığı “Domino’s Sofrası” konseptiyle pizzalarının yanında, Dürümos ve Ekmek Arası gibi yeni lezzetler sunmaya başlayan marka, bu stratejisiyle 2019’un son çeyreğinde yüzde 25 büyüme elde ettiğini öne çıkarırken, 2020 yılı itibarıyla 74 milyar TL’lik Türkiye yeme-içme pazarının yüzde 43’ünü oluşturan ve 5-15 TL arasında harcama yapan tüketicilere odaklanacağının da altını çizdi. DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Her zaman olduğu gibi kendi kendimizle rekabet ederek, müşterilerimiz tarafından çok sevilen lezzetlerimize yenilerini katarak rakiplerimizden ayrıştık. 2019 yılında da bu yenilikçi stratejimizin meyvelerini toplamaya başladık. 2020 itibariyle hedefimiz Türkiye fast-food pazarının lideri olmak” dedi.