İPZ Anadolu Kayseri’de
Düzenlendiği ilk günden bu yana, dijital mecranın öneminin kavranması ve bu alana yapılan yatırımların artması için öncü rol üstlenen İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 13 Mart 2014 tarihinde Kayseri’de yapılacak. Düzenlenecek etkinliklerle 1000’lerce katılımcıyla buluşacak olan İPZ Anadolu’nun amacı ise Anadolu’daki dönüşümün ivmesini artırmak ve sürece katkı sağlamak.
Dönüşüm ve Uyum
Teknolojik dönüşümün cihazlar, tüketici, medya ve iş yapış biçimleri üzerindeki etkisini gözler önüne sermeyi amaçlayan İnteraktif Pazarlama Zirvesi, Anadolu’daki markalar için bu süreçte geride kalmamak ve dönüşüm karşısında “Sürdürülebilir Uyum”u sağlamak adına reçeteler sunacak.
5 İlden 15 Başarı Hikayesi
İPZ Anadolu etkinliklerinin bir diğer önemli yanı da “5 İLDEN 15 DİJİTAL BAŞARI HİKAYESİ” vizyonu ile yola çıkması. Etkinlik ziyaret ettiği her ilde seçilecek beş markayı her biri kendi alanında birer öncü olan dijital pazarlama uzmanları ile bir araya getirerek “onlara özel” pazarlama çözümleri hazırlanmasını, danışmanlık almalarını, gelişimlerinin takibini sağlayacak. Bu 15 markanın “Dönüşüm Hikayesi” ise 2014 yılının Eylül ayında İstanbul’da düzenlenecek olan İPZ’14 etkinliğinde Türkiye ile paylaşılacak.
Stratejik İşbirlikleri
MMI ekibi, İPZ Anadolu etkinliklerinin yaratacağı etkiyi artırmak ve daha fazla kişiye ulaşmasını sağlamak adına, hazırlık aşamasında ziyaret edilecek illerdeki Ticaret ve Sanayi Odaları, Sivil Toplum Kuruluşları, şehir üniversiteleri, yerel medya, yerel ajanslar ile yakın temas halinde olup, her bir şehrin ihtiyacına yönelik program hazırlanması için özel bir çaba sarf etmektedir.
Kayseri’deki programın detayları
Hilton Kayseri’de yapılacak zirvenin açılış konuşmalarını ise Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni & MMI Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu ve Türk Telekom Anadolu Merkez II Bölge Müdürü Muhammet Katmer yapacak. İPZ Anadolu Kayseri programının detayları için http://www.ipzanadolu.com/program4.html adresli web sitesi ziyaret edilebilir.