Bugüne kadar görülen bebek bezi reklamlarında ağırlıklı olarak ünlü anneler marka yüzü olarak seçilirken pazara yeni giriş yapan Baby Turco, Haluk Levent’le iş birliği yaparak tüm dikkatleri üzerine topladı.
İlancılık Reklam Ajansı tarafından hazırlanarak hayata geçirilen Haluk Levent’in rol aldığı ve sadece “Turco” adının verildiği teaser film merak uyandırdı. Reklam filminde Haluk Levent, bir halk konserinde sahnede performans sergilerken duyduğu bebek ağlaması üzerine orkestrasını durduruyor ve ağlamakta olan bebeğin annesine kendine has üslubuyla “Değiştir annesi, gelsin gülücük sesi.” diyor. Baby Turco bebek bezini gönderiyor. Yeni bebek beziyle altının değişmesiyle keyiflenen bebeğin gülücük sesi üzerine Haluk Levent ve orkestrası performanslarına devam ederek Baby Turco özgün jingle’ının seslendirmesiyle film sona eriyor.
Reklam filminin bir bölümünde, sahne önündeki seyircilerden bir genç şaşkın bir ifadeyle bebek beziyle Haluk Levent arasındaki ilgiyi anlayamayıp “Abi sen, bebek bezi..?” şeklinde soruyor. Haluk Levent de “Anlatacağım” diyerek izleyiciyi Baby Turco’nun sosyal medya adreslerine yönlendiriyor. Sosyal medya filminde sanatçı, TV reklamındaki genci karavanında ağırlayarak bu reklam filminde neden oynadığını anlatırken üretim tesisleri ziyaretinden görüntüler de ekrana geliyor. İlk başta sadece sosyal medyada oynatılması planlanan bu film, kampanyanın yoğun ilgi görmesi üzerine yüksek bir frekansla TV’de de yayınlandı.
Haluk Levent: Ters köşe yapmak istedik
Ana reklam filminin devreye gireceği akşamın öncesinde, Haluk Levent’le birlikte Baby Turco ve İlancılık Reklam Ajansı yöneticilerinin ev sahipliğini yaptığı bir lansman toplantısı düzenlendi. Nişantaşı’ndaki bir mekânda gerçekleştirilen lansman toplantısına basın mensuplarının yanı sıra özellikle anne-bebek influencer’ları da büyük ilgi gösterdi.
Reklam filminin konuklara izlettirilmesinden sonra söz alan Haluk Levent, daha önce hiçbir marka ile bu çapta bir iş birliği yapmadığını, hiçbir markanın reklam yüzü olmadığını söyledi. İlk reklamının bebek bezi markası olmasının, reklamda aranan etkiyi sağlayacağını belirten sanatçı, izleyiciler açısından bunun tam ters köşe olmasının hem kendisine hem de marka yöneticilerine çok cazip geldiğini anlattı.
Reklam teklifi geldikten sonra bebek bezinin üretildiği tesislere üretim proseslerini ve ürün nitelikleri incelemeye gittiğini söyleyen Haluk Levent, ürünün tüm yüzeylerinin katkısız olmasının fark yarattığını, bu inceleme sonucunda iş birliği teklifini kabul ettiğini söyledi.
“Son 3 yılın en güvenilir ünlüsü”
Lansman toplantısında söz olan marka yöneticileri, Haluk Levent’in sanatçı kimliğinin yanı sıra yardım sever kişiliğiyle de halkın takdirini kazandığını, araştırmalarda son üç yıldır en güvenilir ünlü olarak belirlendiğini, böyle değerli bir sanatçı ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyduklarını belirttiler. İlancılık Reklam Ajansı yöneticileri ise Haluk Levent’in halk nezdindeki yerinin apayrı olduğunu, sanatçının imajının Baby Turco bebek bezini oturtmak istedikleri güvenilir marka çizgisiyle çok iyi örtüştüğünü söylediler. Baby Turco’nun Haluk Levent’li iletişim faaliyetleri önümüzdeki dönemde de yeni reklam filmleri ve farklı mecra uygulamalarıyla sürecek.
Kampanyanın Künyesi:
Marka: Baby Turco
Reklamveren: Puretex
Reklamveren Yetkilileri: İsmail Demir, Bilge Yavuz Gürlesin
Reklam Ajansı: İlancılık
Müşteri İlişkileri: Atılay Bingöl, İlker Barouh, Lora Cemal
Kreatif Direktör: Mithat Çalışkan
Yaratıcı Grup: Duygu Yücel, Murat Çınar, Özlem Bingöl, Yılmaz Şahin, Eymür Oskay, Hakan Şahin
Dijital Ajans: Digital Panzehir
Yapım: Öteki Film
Yönetmen: Devrim Erdoğan