n11.com’a ödül
Kuruluşundan bu yana geçen kısa süre zarfında birçok başarıya imza atan n11.com, iş dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Stevie Awards’da ‘E-Ticaret Sektöründe Müşteri Hizmetleri Ödülü’ ve ‘Yılın Ön-Ofis Müşteri Hizmetleri’ dallarında bronz ödüllerine layık görüldü.
Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında bu yıl 8.’si düzenlenen Stevie Awards Ödülleri’nde 1.500’den fazla başvuruyu 260 kişiden oluşan jüri değerlendirdi. 8. Stevie Ödülleri’nde Müşteri Hizmetleri kategorisinde iki farklı dalda da ödüle layık görülen n11.com, tüketicinin güvenini kazanmak için gerçekleştirdiği çalışmalar, hızlı çözüm anlayışı ve satış sonrası destek hizmeti ile “E-Ticaret Sektöründe Müşteri Hizmetleri Ödülü” ve “Yılın Ön-Ofis Müşteri Hizmetleri” dallarında bronz ödül aldı.
Nisan 2013’te tüketicilerle buluşan e-ticaret platformu n11.com, kuruluşundan bu yana geçen 10 aylık zaman zarfında, KOBİ’lere güçlü bir e-ticaret kanalı sunarak hızlı ve istikrarlı bir büyüme gerçekleştirdi. İşletmeden tüketiciye (B2C) satış anlayışı ile hareket eden n11.com, sadece call center hizmetleri için 55 personelle hizmet vererek, ilk 9 ayda 270 binin üzerinde çağrı cevaplayarak, yüzde 90 memnuniyeti oranına ulaştı.