OMD, yılın network ajansı seçildi
OMD, The Gunn Report tarafından “Yılın Network Ajansı” olarak seçildi. Listede, McDonald’s ise “Yılın Reklamvereni” kategorisinde birinci sırada yer aldı. Medya alanındaki yaratıcılığı 2004 yılından bu yana değerlendiren The Gunn Report’un “Medya” listesi dünyanın en önemli global ve ulusal ödüllü yarışmaların kazananlarını bir araya getiriyor.
The Gunn Report For Media’nın 2013 yılının “En Çok Ödül Alan Network”ünün OMD olduğunu açıkladığı listede ikinci sırada Starcom; üçüncü sırada ise Mindshare yer aldı.
“Yılın Şirketi” kategorisinde ise zirvede yer alan holding şirketi GroupM olurken onu Omnicom Media Group ve Publicis Groupe izledi. “Yılın Reklamvereni” kategorisinde McDonald’s birinci sıraya yerleşirken Coca-Cola ikinci, Samsung üçüncü sırada yer aldı. Listede, ABD, en çok ödül alan ülke olurken, ABD’yi sırasıyla Birleşik Krallık ve Hindistan takip etti.