Kotex Anadolu’da kadın futbolunu güçlendirmeyi hedeflediği projesiyle eş zamanlı olarak lanse ettiği reklam filminde toplumsal baskı, konumlandırma ve sınıflandırmalara kanmayan kadınları konu alıyor.
Regl döneminin toplumdaki algısını değiştirmeyi ve bunun her kadın tarafından yaşanan normal bir süreç olduğuna dikkat çekmeyi amaçlayan Kotex, filmle birlikte “Kızlar sahada oynar, hayatta kazanır” ve kadın #isterseyapar mesajlarını veriyor. Bugüne kadar “kadınlar isterse yapar” diyen marka, Anadolu’da olduğu kadar büyük şehirlerde de çeşitli klişelere sıkışmış olan futboldaki tabuları yıkıyor ve “Kadınlar isterse futbol da oynar hem de çok iyi oynar” diyor. Bu haliyle futbol branşı, kadının isterse her konunun hakkından gelebileceğinin gösterilebilmesi adına da sembolik bir anlam taşıyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Kimberly Clark
Head of Marketing : Orjin İbar
Ajans: Ogilvy Istanbul
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Selim Ünlüsoy
Head of Advertising: Murat Derman
Yaratıcı Ekip: Önder Bayraktar, Aylin Atabay, Gökçe Noyan
Müşteri İlişkileri Ekibi: Emine Sarpyener Tonguç, Simge Özgülenç
Prodüksiyon: Fulya Akay Stratejik
Stratejik Planlama: Eren Alphan
Yapım Şirketi: Panda Film / Gizem Elçi