Reklam ajansı Perfection İstanbul, yaşanan kritik günlerin yarattığı ev içine kapanma psikolojisine karşı “Balkonun Tadını Çıkar” hareketini başlattı.
Perfection İstanbul, başlattığı sosyal hareket kapsamında Türk halkını balkonlara davet ediyor. Günlük rutinleri ve alışkanlıkları neredeyse tamamıyla değiştiren koronavirüse karşı başlatılan “Balkonun Tadını Çıkar” adlı sosyal hareket, gün içinde uzun süre hareket etmeden oturulan koltuklardan, çalışılan masalardan kalkarak, Türkler için bir evin olmazsa olmazı balkonlarda daha fazla vakit geçirmeyi teşvik ediyor. Avrupa’da başlayan ve sosyal medyada yayılan görüntülere inat, “Bizim balkonlarımızın neyi eksik?” mizahi sloganıyla herkesi balkonlarda daha fazla vakit geçirmeye çağıran hareket, ev içine kapanma psikolojisini bir nebze de olsa azaltmayı amaçlıyor.