Son başvuru tarihi 4 Nisan!
Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2014 için hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor. İlk kez 2005 yılında gerçekleşen ve iki yılda bir düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, bu yıldan itibaren her yıl yapılacak.
Yarışmaya, 1 Ekim 2012 – 1 Mart 2014 dönemi içinde TV, basın, radyo, açık hava, sinema, internet mecralarından en az birinde yayınlanmış ulusal ve bölgesel kampanyalar katılabilecek. Pazarlama Etkinliğinin ve Yaratıcılığın” ödüllendirildiği Effie’ye sadece yüksek bütçeli değil, orta ve küçük bütçeli, ilginç mecra kullanımına dayalı, PR, doğrudan pazarlama gibi farklı disiplinlerden kampanyaların da katılımı bekleniyor. Ana şart, kampanyanı, pazarlama açısından aşmayı hedeflediği zorluğu ve sonuçlarını somut bir şekilde kanıtlaması isteniyor.
Yarışmaya katılan kampanyalar alanlarına göre 19 sektörel kategoride yarışabildikleri gibi, herhangi bir sektörde yarışan kampanyalar Kurumsal İtibar, Sınır Ötesi Başarı, Bütçesi Küçük Etkisi Büyük, Sürdürülebilir Başarı gibi özel ödüller için de aday olabilecek. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’na son başvurular ise 3 Nisan 2014’e kadar yapılabilecek. 13 Mayıs Salı günü Grand Tarabya Otel’de yapılacak ödül töreniyle Effie Türkiye ödülleri sahiplerini bulacak. Bu yıl Eti ve Unilever Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın “Kategori Sponsorları” olurken Vestel de “Teknoloji Sponsoru” olarak destek verecek.