Toyota, “önce insan” felsefesini reklam filmine dönüştürerek herkesi evde kalmaya davet ediyor…
Toyota Türkiye’den “#evdekal” isimli sosyal kampanyasını yayınlandı. Toyota, bir yandan hızlı bir şekilde evden çalışma, bayi ve servislerde randevulu çalışma sistemi gibi uygulamaları devreye sokarak çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını en üst düzeyde korumaya devam ettiğini belirtirken bir yandan da koronavirüs salgını sürecine sosyal kampanya ile destek veriyor. Tüm devlet birimlerinin yanı sıra sanatçılardan sporculara kadar dört bir yandan evde kal çağrıları yapılırken, Toyota Türkiye de hazırladığı reklam filmi ile sürece destek oluyor. “Şimdi ayrılalım ki, güçlenerek bir araya gelelim” sloganıyla yayınlanan reklam filminde Toyota herkesin üzerine düşeni yapması için çağrıda bulunuyor.
Kampanyanın Künyesi:
Proje Adı: Toyota #evdekal Reklam Filmi
Reklamveren: Toyota Türkiye
Kreatif Direktör: Andre Moreira / Jim Stump
Müşteri İlişkileri Direktörü: Katie Gould
Müşteri İlişkileri Müdürü: Phil Hourdakis
Yapımcı: Daniel Healy
Prodüksiyon Şirketi: Friend London
Direktör: Daniel de Viciola
Post Prodüksiyon Şirketi: Trim – Offline / Swiss – Online
Stüdyo: Grand Central Recording Studio
Prodüktör: Nicole Powell
Fotoğraf Direktörü: Erik Henriksson
Editör: Ross Hallard @Trim
Çekim Yeri: Varşova, Polonya
Çekim Tarihi: 23 Ocak 2020 – 27 Ocak 2020