Balparmak, çam balıyla tatlandırılmış yeni ürünü Apitera Propolis için yeni bir kampanya hazırladı. Dijital mecralarda yayına giren reklam filmleri “Bu günler geçecek” mesajıyla herkesi tedbirli olmaya çağırıyor.
Balparmak’ın Balparmak Apitera Propolis için hazırladığı yeni reklam filmi, “Bu günler geçecek” mesajıyla sosyal medya kanallarında yayına girdi. Koronavirüs salgını nedeniyle birbirimizden uzak kaldığımız şu günlerde herkese umut veren kampanyasında Balparmak, sarılamasak da sevildiğimizi, kalabalıklara giremesek de yalnız olmadığımızı, el sıkışamasak da önemsendiğimizi vurguluyor.
Tedbiri elden bırakmamak gerektiğinin de hatırlatıldığı reklam filminde, çam balı ile tatlandırılan Balparmak Apitera Propolis’in tek kullanımlık, hijyenik, pratik ambalajda sunulduğu, alkolsüz olduğu ve yüzde 100 yerli propolis içerdiğinin de altı çiziliyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Balparmak
Reklamveren Temsilcisi: Hakan Şıpkan, Demet Umezu, Melis Altıparmak, Elif Gökçe Aydoğmuş
Kreatif Ajans: Lokal
Kreatif Direktör: Ali Göral
Kreatif Ekip: Barış Oktay, Uğur Dündar, Batuhan Odabaşı, Merve Oğuz
Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceyda Kan
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Nazlı Müldür
Sosyal Medya: Merve Aktaş, Deniz Erişkin