OPPO’nun yeni PR ajansı belli oldu
Akıllı telefon markası OPPO’nun Türkiye’deki iletişim çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu.
OPPO Türkiye iletişim ajansını belirledi. Medyaevi İletişim, OPPO Türkiye’ye yeni dönemde “Kurumsal İtibar Yönetimi, Stratejik Medya İlişkileri Yönetimi, Lider/Sözcü İletişimi, Kriz İletişimi, Konu/Gündem Yönetimi, Pazarlama İletişimi” alanlarında hizmet verecek.
OPPO, 40’tan fazla ülkede hizmet veriyor ve 400 bin satış noktası bulunuyor. Dünyada 40 binden fazla çalışanı bulunan markanın 32 binden fazla teknoloji patenti var.
Medyaevi, aralarında Vodafone, Procter&Gamble (P&G), Ariel, Fairy, Febreze, Oral-B, Zorlu Holding, Zorlu Enerji, Zorlu Gayrimenkul, Zorlu Tekstil, Starbucks, PepsiCo Türkiye, Türk Ekonomi Bankası (TEB), Tekfen Holding ve Grup Şirketleri, MediaMarkt, Betek, Michelin, TAB Gıda, ETİ, AkSigorta, Bioderma, FLO Mağazacılık, Altınyıldız Classics, Sirena Marine gibi şirketlerinin yer aldığı 40’ı aşkın markaya bütünsel iletişim yaklaşımı çerçevesinde hizmet veriyor.