Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!
Koronavirüs salgını süresince insanları evde kalmaya teşvik etmek için Ad Council ve pazarlama endüstrisi ile pek çok marka ve kurum güçlerini birleştirdi. Buradan hareketle, Ad Council tarafından tasarlanan ve Google tarafından geliştirilen “çatı” simgesi ile sosyal mesafeye dikkat çekildi. İşte, logolarını bir çatı altında toplayan markalar…
Adland, Beyaz Saray, ABD Sağlık Bakanlığı, Human Services (HHS), Centers for Disease Control and Prevention (CDC) ile Google, Facebook ve Pinterest dahil olmak üzere büyük şirketler yeni bir kampanyada bir araya geldi. Ülke çapında “#StayHome. Save Lives.” hareketinden ve MTV ve Entertainment & Youth Brands of ViacomCBS tarafından oluşturulan #AloneTogether sosyal mesafe kampanyasından yola çıkan çalışma ile şirketler logolarına bir “çatı” (roof) simgesini entegre ederek sosyal mesafeye dikkat çekmeyi hedefliyor. İşte,bu hareket dahil olan markalar…
Ad Council Başkanı ve CEO’su Lisa Sherman, “COVID-19’un başlangıcından bu yana sektörümüzde bu düzeyde bir cömertlik, yetenek ve bağlılık daha önce hiç görmedim” dedi ve ekledi, “Bir mesajı tek bir simgeyle güçlendirmek için tüm sesleri ve platformları sektör çapında bir hareketle birleştirerek, ülke çapında davranış değişikliğine ilham vereceğiz ve bu salgının yayılma hızını yavaşlatacağız. Bu krizi atlatmak için elimizden gelen her şeyi yapmamız gerekiyor.”
#AloneTogether kampanyası
In times like these, it’s more important than ever to come together.
IBM is proud to join the #StayHome initiative to encourage everyone to stay home if you can to help slow the spread of COVID-19. Together we can save lives. #AloneTogether pic.twitter.com/YQu5g2M3Nx
— IBM at 🏠 (@IBM) April 8, 2020