Gerety Awards’da COVID-19 konulu reklamlar kabul edilmeyecek!
Gerety Awards başvuru tarihini ötelediğini, jüri değerlendirmesinin online gerçekleştirileceğini ve COVID-19 ile ilgili işleri değerlendirmeyeceğini açıkladı.
Gerety Kurucuları açıklamalarında, “Online gerçekleştirdiğimiz bir anket ile COVID-19’u konu alan reklamların salgının ‘kültürel bir süreç’ değil, insanlık afeti olması gerekçesiyle değerlendirmeye alınmamasına karar verdik. Bu karar ajansların koronavirüs konulu reklamları arasında harika işler olmadığının göstergesi değil. Ancak hissiyatımız sadece salgına karşı savaşın ödüllendirilmesi yönünde” dedi.
Gerety Awards’ın jüri değerlendirmesi iki aşamada gerçekleşiyor. Birinci aşamada İdari Jüri üyeleri shortlist’i oluştururken ikinci aşamada Büyük Jüri sonuçları finalize ediyor ve kazananları belirliyor.
Koronavirüs salgınının ışığında bütün jüri değerlendirmelerinin online gerçekleştirileceğini açıklayan Gerety’nin salgından önce planlanan Haziran durakları Londra, New York, Bangkok, Johannesburg, Melbourne, Madrid, Berlin, Buenos Aires, Helsinki ve İstanbul’du.
Gerety Awards, AwardsEngine’in desteğiyle online değerlendirmenin kolaylıkla gerçekleştirileceğini umuyor. Önemli bir faktör ise değerlendirmede yapılan bu değişimin Gerety Awards’ın dünyanın dört bir yanından oy kullanan lider kadın kreatiflerinin görüşleriyle reklamcılığın kadınların perspektifinden nasıl ele alındığını tanımladığı gerçeğinin değişmeyecek olması.
Yeni son başvuru tarihi 29 Mayıs 2020 olarak belirlendi.
Detaylı bilgi için: www.geretyawards.com