Cannes Lions’tan dijital platform: Lions Live
Cannes Lions 20 Nisan 2020 tarihinde yeni dijital eğitim, ilham ve iletişim platformu Lions Live’ın hayata geçirdiğini duyurdu.
Cannes Lions, dijital eğitim ve iletişim platformu Lions Live’ı 20 Nisan’da hayata geçirdiğini duyurdu. Haziran ayı boyunca “Yaratıcılık Önemlidir” (Creativity Matters) teması kapsamında işleyecek olan program zirve noktasını festivalin de orijinal tarihi olan 22-26 Haziran arasında gerçekleştirecek.
Lions Live uzmanlar tarafından verilen dersler, kreatif sektörün efsane isimlerinin ve profesyonellerden konuşmalar, festivalde konuşma yapacak isimlerin sunumlarını ve yaratıcılık, efektiflik ve pazarlama dünyasından eğitim modüllerini içerecek. Platform aynı zamanda Geleceğe Bakanlar (Future Gazers) adlı dijital alanıyla sektör uzmanlarının COVID-19’un reklam sektörünü nasıl değiştirdiğini ve Cannes Lions’un 2020 temalarına yaklaşım türlerini ele alacak. Global kreatif sektörün salgın doğrultusunda yarattığı işlerin en iyilerini de Yaratıcılık Bizi İleri Taşır (Creativity Moves Us Forward) platformuyla gözler önüne serecek platforma ulaşım ücretsiz olacak.
Abonelikle erişim sağlanan The Work adlı 200 binden fazla Lions kampanyasının ve bin 600 festival konuşmasının yer aldığı arşive orijinal festival haftası tarihleri boyunca ilham kaynağı olması adına herkes tarafından ulaşılabilecek. Ek olarak Haziran ayı boyunca Cannes Lions’un masterclass serisine de 42courses.com adresinden erişilebilecek. Bu dersler arasında Rei Inamoto, Keith Reinhard ve Debbi Vandeven gibi isimlerin Yaratıcı Efektiflik, Strateji, Hikaye Anlatıcılığı, Davranışsal Bilim ve Dijital Pazarlama konularında paylaşımları bulunacak.
Aynı zamanda Cannes Lions’ın kardeş şirketleri MediaLink ve WARC da Cannes aktivitelerini hayata geçirecek; MediaLink sanal bir sahil ortamı sağlarken WARC dünyanın dört bir yanından en etkili strateji eğitimlerini platform kullanıcılarına sunacak.
Cannes Lions Yönetici Direktörü Simon Cook, “Yaratıcılığın can suyu olduğu gelişmeleri hayata geçirmek ve sektörümüze bu zor süreçte destek olmak için tüm global sektöre Haziran boyunca öğrenebilecekleri ve iletişim kurabilecekleri bir alan sağlamak istedik. 70 yıl içinde ilk defa sektörü Haziran ayında fiziksel bir alanda bir araya getirme yetimizi kaybettik. Lions Live: Creativity Matters sektörün iş birliği yapması, öğrenmesi ve çözüm arayışlarını gerçekleştirebilecekleri sanal bir platform olacak; çünkü her zamankinden çok şu anda yaratıcılığın önemi gerçekten büyük” dedi.