Assan Foods’un yeni iletişim ortağı belli oldu
Kibar Holding grup şirketlerinden, Türkiye’nin en büyük ketçap, mayonez ve sos üreticisi Assan Foods, iletişim çalışmalarında PRactice Communication Management’dan (PRactice) hizmet alacak.
Kibar Holding bünyesinde 1998 yılında kurulan ve 300’den fazla ürün çeşidine sahip olan Assan Foods, hem private label alanında, hem de Colorado, Kingtom ve Oba markalarıyla yurt içi ve yurt dışı pazarlarda yer alıyor. Kendi markalarıyla yurt içinde ev dışı tüketimde (EDT) yer alan Assan Foods, ayrıca 4 kıtada 30’dan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyor.
PRactice Communication Management, Assan Foods’a, Stratejik İletişim Danışmanlığı, Lider İletişimi, Kurumsal İletişim, İtibar Yönetimi, Kriz İletişimi, Medya İlişkileri ve İç İletişim alanlarında planlama, içerik geliştirme ve operasyonel iletişim yönetimi hizmetleri sunacak. ASSAN Foods’un ‘mevsimlik tarım işçilerinin sezon döneminde yaşam koşullarını iyileştirmek’ odaklı kurumsal sorumluluk projesi ve uluslararası iletişim çalışmalarında da sorumluluk alacak olan PRactice, şirkete COVID 19 pandemi sürecine özel kriz iletişim yönetimi hizmeti de veriyor.