Mercedes-Benz Türkiye, Milli Egemenliğin 100. yılı ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için hazırladığı filmle, insanları bayram coşkusunu evlerde yaşamaya ve umudu hep birlikte yaymaya çağırıyor.
Geçmiş bayramlardan aşina olduğumuz 23 Nisan kutlamaları olmasa da bayram ruhunu şarkılarla ve marşlarla evlerimizde yaşatabileceğimiz mesajını veren film, Publicis Emil imzası taşıyor.
Yaptığı duyuruda marka, takipçilerini bayramı coşkuyla kutladıkları video ve fotoğraflarını #UmuduYay etiketiyle paylaşmaya davet ediyor ve bu paylaşımları Mercedes-Benz Türkiye hikayelerinde bir araya getirerek bir zincire dönüştürüyor.
KÜNYE
Reklamveren: Mercedes-Benz Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Emre Kurt, Çağla Tören Ahi, Mete Umut Elmas
Reklam Ajansı: Publicis Emil Türkiye
Yaratıcı Ekip Grup Direktörü: Ercan Akkaya
Yaratıcı Ekip: Emre Gülver, Berkay Özden, Mustafa Geyik, Emre İnsar
Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Burcu Gürbüz
Müşteri İlişkileri Ekibi: Müge Yıldırım, Sarp Tosun
Sosyal Medya Ekibi: Işıl Şahin Olkun, Muzaffer Kocaman, Serra Tomurcuk
Prodüksiyon Ekibi: Sevinç Öktem, Hikmet Helvacı