realme 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için hazırladığı dijital iletişim kampanyasında korona virüs salgını nedeniyle eğitimlerine evden devam etmek durumunda kalan çocukları unutmadı. Kampanya, bayramlarını evde kutlamak durumunda kalan çocuklar ve ailelerini gelecek güzel günleri umutla beklemeleri mesajını veriyor.
Marka yeni kampanyasıyla, 100. yılı olan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı sınıf arkadaşlarından, öğretmenlerinden uzakta kutlayan tüm çocukların yanında olduğunu gösterdi.
Çocukların normal şartlarda haftalarca hazırlandıkları gösterilerin yokluğunu daha az hissetmeleri için reklam kampanyası boyunca onlara yine parklarda özgürce koşacakları, kahkalarının sokakları çınlatacağı mesajı veriliyor. Dijital reklam filminde yakında gelecek güzel günler için tüm Türkiye’yi #gücünükeşfet mottosuyla mücadeleye davet ediyor.
KÜNYE
Reklamveren: realme Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Merve Yeniev, Ezgi Moğulkoç
Reklamveren: realme Türkiye
Reklam Ajansı: H2O United
Kreatif Direktör: Şebnem Tanyaş
Yaratıcı Ekip: İzel Coşkun, Ferhat Çolak, Can Yelen
Yapım Şirketi: Cue İstanbul
Yönetmen: Emre Küçükosman
Yapımcı: Cue İstanbul
Post Prodüksiyon: Cue İstanbul