Make-A-Wish 40. yıl dönümüyle birlikte “Dilekler Sizin Gibi Yıldızlara İhtiyaç Duyuyor” kampanyasını hayata geçiriyor.
Make a Wish 40. Yıl döneminde kanser gibi zorlu hastalıklarla mücadele eden çocuklara destek olacak yıldızlarını arıyor. Müziklerini Coldplay’in yaptığı John Cena gibi ünlü isimlerin de destek verdiği kamu spotu ile start alan “Dilekler Sizin Gibi Yıldızları Arıyor” kampanyası bir yıl boyunca devam edecek.
Bugün, 29 Nisan 2020, Make-A-Wish’in kuruluşuna ilham veren dileğin hayata geçişinin 40. yıldönümü. Make a Wish o günden beri hayati tehlikesi olan hastalıklarla mücadele eden çocuklara yönelik uluslararası bir oluşum olarak hasta çocukların dileklerini hayata geçiriyor. Türkiye’de de Bir Dilek Tut Derneği (Make-A-Wish® Türkiye) 2000 yılından beri Türkiye’de faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye’de CEO’luğunu Füsun Kuran’ın üstlendiği Bir Dilek Tut Derneği hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden 3– 18 yaş arası çocukların kalplerinde yaşattıkları dilekleri gerçekleştiriyor.
Hayata geçen dilekler çocukların hayata tutunmalarını motive ediyor
Araştırmalara göre, dileği yerine gelen çocukların yüzde 42’si arkadaşlarıyla daha sağlıklı ilişkiler kuruyor yüzde 72’sinin enerji seviyesi ve canlılığı artıyor, yüzde 64’sinin hayata tutunma arzusu artıyor ve yüzde 39’unun tedavi sebebiyle yaşadıkları fiziksel sıkıntılar azalıyor. Bu yüzden tedavi altındaki tüm çocukların dileklerinin yerine gelmesi çok kritik bir öneme sahip.
Make -A- Wish 29 Nisan’da 40. Yıl Kampanyası’nı hayata geçiriyor
Tüm dünyada 40 yıllık dilek serüveninin ardından Make-A-Wish, ışığın en karanlık ve en belirsiz zamanlarda bile parlayabileceğini defalarca kanıtladı. Make-A-Wish, eşi görülmemiş sayıda dilekle karşılaşılmasına rağmen çocuklara ve ailelerine dilek dilemek için umut vermeye kararlı. Bu nedenle de Make-A-Wish, her yıl Dünya Dilek Günü olarak kutlanan 29 Nisan’da, “Dileklerin sizin gibi yıldızlara ihtiyacı var” kampanyasını hayata geçiriyor. Bu yeni kampanya çocukların ve ailelerinin en çok ihtiyaç duyduğu zamanlarda onların dileklerine yardımcı olan sıradan insanların ve kurumsal sponsorların ortak yıldız gücüne vurgu yapıyor. Kampanya “Yıldızlar Bir Araya Gelince” stratejisinin ilk çıktısı olarak Make -A- Wish misyonunu hayata geçirmek için geçmiş, şimdi ve gelecekte, zaman, yetenek ve kaynaklarını bir araya getiren yıldızlara dikkat çekmeye çalışıyor.
Kamu spotunun müziklerine Coldplay destek verdi
Hem yeni kampanya hem de kapsamlı “When Stars Align” (Yıldızlar Bir Araya Gelince) stratejisi, kuruluşun gönüllü marka ajansı Team One ile ortaklaşa geliştirildi. Make-A-Wish, yepyeni kamu spotunun piyasaya sürülmesiyle, “Dilekler sizin gibi yıldızlara ihtiyaç duyuyor” kampanyasını başlattı. Kamu spotunda, ödüllü müzisyenler Coldplay’in “Yıldızlarla dolu Gökyüzü” adlı özel bir kaydının yanı sıra, oyuncu ve WWE® (Amerikalı profesyonel güreş eğlence şirketi) süperstarı John Cena’nın seslendirmesi yer alıyor. John Cena, şimdiye kadar en fazla dilek gerçekleştiren ünlü olarak derneğin dilek partnerleri arasında ayrı bir öneme sahip. Kamu spotunun kadrosunda şu anki dilek çocukları, dilek mezunları, gönüllülerin yanı sıra “dans eden doktor” olarak bilinen Orange County Çocuk Hastanesi’nde doktor asistanı olan Tony Adkins gibi topluluk destekçileri de yer alıyor. Oğlu Chris Greicius’un 29 Nisan 1980’de polis memuru olma isteği hayata geçirildiğinde Make-A-Wish’in kurulmasına ilham veren, Make-A-Wish kurucu ortağı Linda Pauling de ufak bir şekilde bile olsa kamu spotunda yer alıyor.