YouTube en çok izlenen #evdekal reklamlarını açıkladı
YouTube 29 Nisan Çarşamba günü yayına sunduğu YouTube Ads Leaderboard ile globalde en çok izlenen #evdekal reklamlarını ve her bir reklamın kaç görüntülenme aldığını paylaştı.
YouTube en çok izlenen #evdekal reklamlarını açıkladı. Bu kapsamda, 17 Mart – 22 Nisan tarihleri arasındaki izlenmelere dayanarak oluşturulurken listeye giren videoların toplam 32 milyon izlenme aldığı belirtildi. YouTube açıklamasında listenin izlenmeleri takip eden bir algoritma ve insan gücünün iş birliğiyle oluşturulduğunu ve bu yüzden güvenilir olduğunu iletti.
P&G Old Spice Global Marka Direktörü Matt Krehbiel yeni kampanyaları hakkında “bu kampanya Old Spice’ın süregelen amacı, her erkeğin karşılarına ne çıkarsa çıksın en iyi koktuğu halinde (#BestSmellf) olmasını destekliyor. Old Spice adamlarımız Dean Cole, Terry Crews, Isaiah Mustafa ve Ulusal Futbol Ligi çıraklarıyla birlikte herkesi kendi toplulukları için aksiyon almaya davet etmek istiyoruz” dedi.
Realtor.com marka ve kreatif şefi Andrew Strickman, “COVID-19 krizi ev tanımımızı değiştirdi. Bu içgörüyü kreatif bir yaklaşımla ele almak bizim için çok önemliydi; çünkü #evdekal mesajını ulaştırmamızı sağlarken herkesi Feeding America gibi organizasyonlara bağış yapmaya da teşvik etti. Kreatiflerimiz seyircilerin her birine bu krizle bireysel olarak başa çıksak da salgının yayılmasını önlemek için hep birlikte hareket ettiğimizi gösterdi” dedi.
YouTube üzerindeki en çok izlenen #evdekal reklamlarının sıralaması ise şöyle;
Marka: Ad Council
Kampanya: #AloneTogether Stay Home
Kreatif ajans: Pereira O’Dell
Marka: Bud Light
Kampanya: We’ll Meet Again
Kreatif ajans: Wieden + Kennedy
Medya ajansı: Dentsu/SocialCode
Marka: Burger king
Kampanya: Stay Home of Whopper
Kreatif ajans: FCB New York
Medya ajansı: Horizon Media
Marka: Ikea
Kampanya: Firsts
Kreatif ajans: Ogilvy
Medya ajansı: Wavemaker
Marka: Lowe’s
Kampanya: #BuildThanks
Kreatif ajans: Via Portland
Medya ajansı: Starcom
Marka: NFL
Kampanya: Stay Home Stay Strong
Kreatif ajans: 72andSunny
Medya ajansı: OMD
Marka: Nike
Kampanya: Play For The World | Can’t Stop Us
Kreatif ajans: Wieden + Kennedy
Marka: Old Spice
Kampanya: Wash Your Hands
Kreatif ajans: Wieden + Kennedy
Medya ajansı: Wieden + Kennedy
Marka: Oreo
Kampanya: Stay Home Stay Playful
Kreatif ajans: The Martin Agency
Medya ajansı: VaynerMedia
Marka: Pepsi
Kampanya: Pepsi and Global Citizen | One World: Together at Home Artist Lineup
Kreatif ajans: VaynerMedia
Medya ajansı: OMD
Marka: com
Kampanya: #StayHome
Kreatif ajans: Huge
Medya ajansı: Crossmedia
Marka: TurboTax
Kampanya: From Home
Kreatif ajans: Wieden + Kennedy
Medya ajansı: Camelot
Kaynak: Adweek