Ramazan reklamlarının evrimi!
Birlik, beraberlik, hoşgörü ve paylaşım… Elbette Ramazan aynı en iyi tanımlayan kelimeler bunlar. Ancak söz konusu pazarlama olduğunda “alışverişin arttığı bir dönem” tanımlaması da giriyor radara… Uzun yıllardır pazarlama sektörü bu kutsal dönemde tüketicilerin kalbine dokunan iletişim kampanyalarına imza atıyor.
Ancak hep aynı tonda ilerlemiyor Ramazan kampanyaları. Dönem dönem farklı yaklaşımlar Ramazan reklamlarına damga vururken biz de Marketing Türkiye okurları için globalde ramazan reklamlarının evrimini yansıtmak istedik. Gelin geçmiş yıllarda yapılan kampanyalara doğru kısa bir yolculuğa çıkalım.
2019 Reklamları
BMW
2018 Reklamları
Coca-Cola
Orange
2017 Reklamları
IKEA
Zain
GULF BANK
2016 Reklamları
Burberry
AL-SEEDAWI
NESCAFE
Pepsi
Coca-Cola