Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, bu zor günlerde Türkiye için yaptıklarını, Türk sinemasının unutulmaz filmi Bizim Aile ile anlatıyor.
Daha önce kampanyasını Bizim Aile film müziği ile yapan CarrefourSA, yeni kampanyasına Bizim Aile’nin babası Yaşar Usta’nın unutulmaz repliğiyle başlıyor. “Asıl, şimdi daha güçlü olmamız lazım. İşimize, dört elle sarılmamız lazım” diyen Minür Özkul, hiçbir zorluğun işimize engel olamayacağı mesajını veriyor. “İşte Bizim Aile, Böyle” denilerek CarrrefourSA’nın 10 bin 500 çalışanıyla hayatın her zamanki gibi devam edebilmesi adına ne lazımsa yaptığı vurgulanıyor.
Her gün 54 bin kilometre yol kat edildiği dile getirilen filmde CarrefourSA’nın online marketi sayesinde günde 250 bin ürünü evlere ulaştırdığına, her şartta bir çaresinin bulunarak ne lazımsa yaptığına dikkat çekiliyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Pelin Kaya
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Mesut Koçarslan, Cihan Metin Üstek, Tuvana Artun
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ayşenaz Altınöz, Çağla Yalçınkaya
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Can Değerli
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Kadir Efe Koçdağ
Prodüksiyon Şirketi: DEPO Film