İşte başarılı dijitalleşen mağazacılık örneği: “Görüntülü online satış”
Lüks segmentte faaliyet gösteren moda sektörü markası Altınyıldız Classics, internet sitesi üzerinden “Görüntülü online satış hizmeti”ni başlatarak dijital dijital mağazacılık alanında başarılı bir örneğe imza attı. Marka müşterilerinin internet sitesi üzerinden tarih ve saat seçerek randevularını oluşturmasını sağlıyor, randevu saatinde görüntülü canlı servis ile müşterilerine adeta mağazacılık deneyimi yaşatıyor.
Yaşam ve alışveriş alışkanlıklarının değiştiği, online alışverişin önem kazandığı bu dönemde, dijital dünya yeni bir ivme kazandı. Kuşkusuz hayatımızın dijitalleşmesi koronavirüsle başlamadı ama hayatımıza da yenilikler kattı. Milyonlarca insan “Home office” (evde çalışma) ile tanıştı, kapalı olan alışveriş mağazaları bir tıkla ayağımıza geldi. Bu süreçte düğünlerini erteleyen çiftler ise düğün alışverişlerini online platformlardan sürdürmeye devam ediyorlar.
Altınyıldız Classics, “Görüntülü online satış hizmeti”ni başlattı. Uygulamadan faydalanmak isteyen müşteriler, Altınyıldız Classics, internet sitesi üzerinden tarih ve saat seçerek randevularını oluşturabiliyorlar. Randevu saati geldiğinde görüntülü canlı servis süreci başlıyor, satın almayı düşündükleri ürünler ile ilgili görüşüp karar verdikleri takım elbise, smokin ya da ceketi seçip isterlerse farklı kombinler yaparak online olarak satın alabiliyorlar.