Procter & Gamble (P&G)’ın markası Fairy, Türkiye’deki 10. yılında gıda israfını önlemek için Gıda Kurtarma Derneği ile birlikte “BOŞA HARCAMA” kampanyasını başlattı.
Kampanya kapsamında çekilen reklam filminde, insanlara gıdayı ziyan etmemeleri gerektiğini hatırlatan Fairy, izleyenlere hiçbir şeyin israf edilmediği geçmişteki güzel günlerden örnekler veriyor. Çevresel sürdürülebilirliğe ve Türkiye’nin yemek kültürüne önem veren ve “BOŞA HARCAMA” diyen Fairy, geleceğimiz için elimizdeki gıdanın değerini izleyicilere hatırlatırken, eski alışkanlıklarımızın geri gelmesini temenni etmeyi de ihmal etmiyor.
Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını sürecinde hayata geçirilen reklam filminin tüm çekimleri evden yapıldı. Çekimler sırasında kampanyanın verdiği mesaj doğrultusunda hareket edilen filmde kullanılan hiçbir gıda ziyan edilmedi. Selçuk Yöntem’in seslendirdiği film, 4129Grey imzası taşıyor.
Künye
Reklamveren: P&G
Reklamveren Yetkilisi: Ezgi Öztorun Kızmaz, Tülay Çolakoğlu, Nesli Kılıçal
Reklam Ajansı: 4129Grey
Ajans Başkanı: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Merve Şubaşı, Ahmet Terzioğlu
Yaratıcı Ekip: Selen Eşit, Eray Hökelek, Özülkü Usel
Marka Direktörü: Levent Tüker
Marka Yöneticileri: Selin Uruç, Bilge Azazi
Ajans Prodüktörleri: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran
Yapım Şirketi: Nexting
Yönetmen: Kuntay Alpman
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Opus Müzik
Medya Ajansı: Starcom
Halkla İlişkiler Ajansı: Medyaevi