Yeniyi Ararken: 2020 Marketing Trends Recap
Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step 28 Mayıs Perşembe günü saat 21:00’de bu defa Deloitte tarafından hazırlanan “2020 Marketing Trends Recap” raporuyla izleyicilerle buluşacak. İlk defa açıklanacak olan raporla “Pandemi Döneminin Pazarlama Trendleri” gözler önüne serilecek. Programda Deloitte’un global ölçekte ilgi gören “2020 Global Pazarlama Trendleri” raporu başarılı uygulamalar üzerinden anlatılacak. Buluşmada Deloitte Digital Partner, Customer & Marketing Portfolio Leader Özlem Yanmaz “2020 Marketing Trends Recap” raporuyla ilgili bilgi verirken Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt da global trendler üzerinden Türkiye’de yaptıkları çalışmaları anlatacak.
Koronavirüs pandemisi iş dünyasında tüm paradigmalarını değiştirirken evden çalışmak da sürecin dayattığı bir “yeni normal”e dönüştü. Ve elbette fiziki etkinliklerin bilinmez tarihlere ertelendiği bu yeni normal, dijital buluşmaların önemini de hiç olmadığı kadar artırdı. Zira böylesi puslu bir havada geleceği öngörmek her zamankinden daha hayati bir önem taşıyor. Ancak belki bunun kadar önemli olan bir başka konu da kiminin “kaos” kiminin ise “kriz” olarak nitelendirdiği bu süreci doğru tahlil edip gelecek stratejilerini bu gerçekler üzerine kurgulamak.
Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değinecek. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelecek olan Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.