Reklam ilk gününde 1 milyon izleyiciyi geçti
Türkiye’nin dondurmacısı ve sevdiği lezzetleri tüketicisiyle buluşturan Algida, yaz sezonunu açtı. 8 Nisan’da gösterimi başlayan yeni reklam filminde Algida, “Gökten dondurma yağsa” sloganıyla yazın gelişini müjdelerken reklam filmi, yayınlandığı ilk gün 1 milyondan fazla izleyiciye ulaştı.
Reklam filminde piknik alanından ev balkonuna, romantik yamaçlardan iskeleye kadar her yere paraşütlerle Algida dondurmaları inerken Max, Cornetto ve Magnum gibi sevilen Algida lezzetleri tüketicilerle buluşuyor.
Reklam filminin sonunda ise Algida tüketicilerini bu yaz dondurma yağmasını istedikleri 5 şehri belirlemeye çağırıyor. Herkesi #GöktenDondurmaYağsa etiketiyle dondurma yağması istenilen şehrin adını Tweet atmaya davet ediyor. Algida, en çok tweet atılan şehirlere de gökten 10 binlerce dondurma yağdıracak.
Barış Manço’nun efsanevi şarkısı Kara Sevda, Algida için “İlk Dondurma Düştü” ismi ile yeniden uyarlandı. Şarkıyı Model grubu seslendiriyor. Reklam filminde 8-35 yaş aralığında 25 kişi rol alıyor.
10 dakikada “Trend Topic” oldu
Algida’nın TV reklamı yayına girdikten sonra 10 dakika içerisinde trend topic oldu. Büyük beğeni toplayan film yayınlandığı ilk günde 1 milyondan fazla kişi tarafından izlendi.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Unilever / Algida
Kampanya adı: Algida Sezon Açılışı
Reklamveren Yetkilileri: Leyal Eskin, Kaan Camgöz, Tuğçe Aksoy, Murat Bal
Reklam Ajansı: Titrifikir
Kreatif Direktör: Özgür Akpınar
Kreatif Ekip: Bora Adalı, Oğuzhan Dilek, Necati Kaya, Lina Nil Gürdal, Barış Mirzaei
Stratejik Planlama Direktörü: Kerem Sabuncu
Müşteri İlişkileri Direktörü: Melda Doyduk
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Seray Hut Demirel
Ajans Prodüktörü: Ediz Alptekin
Yapım Şirketi: Kala Film
Yapımcı: Hazer Baycan
Yönetmen: Hakan Yonat
Medya ajansı: Mindshare
Medya planlamacı: Aslıhan Anarat, İpek Dorak, Büke Bıcaker, Burçak Akkan
Kullanılan mecralar: TV, dijital, açıkhava
{youtube}vf-7zjb5NYg|450|280{/youtube}