Ketchup, Loyalty Awars’a damga vurdu
Ketchup, sadakat dünyasının Oscar’larında 10 kategoride birden finalist oldu.
Sadakat pazarlaması alanında yurtiçi ve yurtdışında bir çok firmaya danışmanlık ve yönetim hizmeti sunan Ketchup Loyalty Marketing, son üç yıldır dünya üzerindeki en başarılı sadakat projelerini ödüllendiren Loyalty Awards’da (Sadakat Ödülleri) 10 farklı kategoride birden finalist olarak yerini aldı.
10 Haziran 2014 günü Londra’da gerçekleşecek olan ödül töreninde Ketchup, 4 farklı müşterisi (Vodafone, The Coca-Cola Company, BP ve Volvo Car Türkiye) için yönettiği 6 farklı sadakat programı ile 10 kategoride birden finalist olarak yarışarak, ajanslar arasında da bir ilki gerçekleştirmiş olacak. Bir rekora imza attıklarını belirten Ketchup Group CEO’su Yalçın Onur, “Üst üste iki yıldır en büyük ödülleri kazandığımız yarışmada, katılım yaptığımız neredeyse tüm projelerimizle finale kaldık. Umuyoruz ki bu sene finalist olduğumuz her kategoriden bir ödül kazanarak ülkemize dönüp, sadakat pazarlaması alanındaki başarımızı bir kez daha perçinlemiş olacağız” diyerek heyecanını paylaştı.