Cips markası Doritos, yeni “Logo Yok” iletişimi ile cesur bir kampanyaya imza atıyor. Doritos 3 ay boyunca markasını ve logosunu tüm iletişimlerinden kaldırıyor.
PepsiCo’nun cips markası Doritos, geçtiğimiz sene yurt dışında “Another Level” sloganıyla denediği cesur kampanyayı Türkiye’ye taşıyor. Özellikle de gençlerin Doritos’u ikonik üçgen şekli ve paketlerinin renkleriyle ayrıştırdıklarından yola çıkan marka, 3 ay süreyle reklam filmi de dahil olmak üzere tüm iletişim faaliyetlerinden marka adını ve logosunu kaldırıyor.
Konuyla ilgili açıklama yapan PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Pazarlama Direktörü Osman Dilber “Doritos ile yıllardır iletişimimizde gençleri cesarete davet ediyoruz, şimdi de biz “Cesaretse Dibine Kadar” diyerek bu kampanya ile oldukça cesur bir adım atıyor ve üç ay boyunca iletişimimizde logomuzu kaldırarak markasız iletişim yapıyoruz. Yaptığımız reklam testinde de gördük ki logo ve marka bulunmayan reklamımızı izleyenlerin 95%’i reklamın Doritos’a ait olduğunu söyledi. Dolayısıyla reklamlarımızda logomuz görünmese bile hedef kitlemizin Doritos’u tanıyacağına eminiz” dedi.