Türkiye’nin en değerli markaları belli oldu
Brand Finance’ın araştırmasına göre Türk Hava Yolları (THY), 2 milyar dolara yaklaşan marka değeriyle geçen yıl olduğu gibi bu yıl da ‘Türkiye’nin en değerli markası’ oldu. Onu Ziraat Bankası ve Garanti Bankası takip etti.
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2020 yılına ilişkin ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100’ çalışmasını tamamladı. Buna göre listede ilk sırayı 1 milyar 975 milyon dolarlık marka değeriyle THY alırken, bu şirketi 1 milyar 616 milyon dolarlık marka değeriyle Ziraat Bankası takip etti. Listede üçüncü sırayı 1 milyar 538 milyon dolarlık marka değeriyle Garanti Bankası alırken, Turkcell 1 milyar 361 milyon dolarla 5’inci sıradan 4’üncü sıraya, Arçelik ise 1 milyar 273 milyon dolarla 8’inci sıradan 5’inci sıraya yükseldi. Marka değeri 1 milyar 87 milyon dolar olarak belirlenen Türk Telekom ise geçen yıla göre 2 sıra gerileyerek 6’ncı sıraya yerleşti. Bu kurumu 998 milyon dolarla Akbank, 951 milyon dolarla iki sıra gerileyen İş Bankası, 876 milyon dolarla Yapı Kredi, 875 milyon dolarla Ford Otosan izledi.
Ziraat Bankası sosyal medyadan yaptığı paylaşımda Türk Hava Yolları’nı tebrik etti
Ziraat Bankası sosyal medyadan yaptığı paylaşımda “Türk Hava Yolları’nı tebrik ediyor, “Türkiye’nin en değerli banka markası” ve “En değerli ikinci markası” olarak sıkı takibimizi sürdürüyoruz” yorumunda bulundu. Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak da bu paylaşımı “Harikasınız! Yıllardır ülke ekonomimize sağladığınız katkının yanında bu tür başarılarınızı da sevinçle takip ediyoruz. İnşallah bu tatlı rekabetinizin devamında sizleri dünyanın en değerlileri listesinde de zirvelerde görürüz” diyerek alıntıladı.
Raporu tamamına ulaşmak için BURAYI tıklayın.