GroupM Türkiye’de üst düzey atama
GroupM’in Türkiye yönetim organizasyonu içinde önemli bir atama daha gerçekleşti. Sektörün deneyimli ismi İbrahim Öztürkcan, Dijital Performans ve E-Ticaretten Sorumlu İcra Kurulu Üyeliği’ne getirildi.
GroupM Türkiye’de üst düzey atamalar devam ediyor. Son olarak GroupM Türkiye CEO’su Bülent Yar imzasıyla yapılan açıklama doğrultusunda GroupM Türkiye’de “Chief Performance & E-commerce Officer“ pozisyonuna İbrahim Öztürkcan getirildi.
Öztürkcan, GroupM’de Performans, Growth (Büyüme), Partnership (İş Ortakllğı) ve E-ticaret insiyatiflerine liderlik edecek. GroupM, bu transferiyle birlikte teknoloji ve inovasyon alanına yatırımlarını büyütmeye ve tüm iş ortaklarına sunduğu hizmeti daha da güçlendirmeye kararlılıkla devam edecek.
1 Haziran 2020 itibariyle GroupM yönetiminde yeni görevine başlayan İbrahim Öztürkcan, iş hayatına 2000 yılında Ankara’da yazılım geliştirici olarak girdi. Öztürkcan, WebTrends Analytics ve Hürriyet’te çalıştıktan sonra, son olarak da 7 yıldır Hepsiburada’da Performans Pazarlama Direktörü olarak web analiz, marka iş birlikleri ve performans pazarlaması sorumluluklarını üstlenmişti.
İş hayatıyla paralel olarak öğrenim hayatını da sürdüren Öztürkcan, Matematik Mühendisliği ve Matematik-Bilgisayar’da çift anadal, Fizik yandal ve Matematiksel Fizik yüksek lisansının ardından analitik ve denklemler alanında doktora eğitimini tamamladı. 2014’ten bu yana Hepsiburada bünyesinde, marka iş birlikleri, Google ve Facebook altyapılarını kullanarak geliştirdiği iş birliği platformunu; 2019’da Facebook Collaborative Ads, Google ise Shopping with Partners olarak globalde kullanılan ürünler haline getirmişti.