Ahmet Gülüm’den, spor odaklı pazarlama iletişimi kitabı
Ahmet Gülüm’ün spor ve spor odaklı pazarlama iletişimi alanlarındaki 42 yıllık birikimini aktardığı “Panoda Yer Yok” adlı kitabının tanıtımı bugün yapıldı. Spor odaklı pazarlama iletişimi ajansı Sportsnet’in kurucusu olan Gülüm, “Panoda Yer Yok” adlı kitabında spor odaklı pazarlama iletişiminin Türkiye’deki ve dünyadaki gelişimini çarpıcı örnekler, yaşanmışlıklar, tanıklıklar ve bilimsel veriler eşliğinde anlatıyor.
1971 yılında başlayan ve milli takım kaptanlığına taşınan sporcu geçmişi, federasyon başkanlığı, yöneticilik deneyimleri ve reklamcılığa kattığı spor odaklı pazarlama iletişimi kavramıyla, spor ve Türkiye ilişkilerini “Panoda Yer Yok” adlı kitabında sorgulayan Gülüm, kitapta “Türkiye’de ve dünyada spor endüstrisi nasıl yönetiliyor?”, “Türkiye’nin sporu devlet yönetiminde tutan dört ülkeden biri olması sürdürülebilir mi?” gibi önemli konulara da yer veriyor.
Ahmet Gülüm, kitabını yazma amacını şöyle anlatıyor: “Bu kitabı sporun inanılmaz çekim gücünün marka değerlerine nasıl taşındığını göstermek için yazdım. Yaşamının yarısını sporun, diğer yarısını ise iletişimin içinde geçirmiş biri olarak, sahadaki Pazar hakkında söyleyeceklerim bilimsel veriler ve yaşam deneyimlerinden oluşuyor.”
Spor odaklı pazarlama iletişimi alanında önemli bir boşluğu dolduracak olan “Panoda Yer Yok”, marka yöneticilerinden ajanslara, spor kulüplerinden organizatörlere, medyadan potansiyel iletişimcilere ve öğrencilere kadar tüm iletişim dünyasına başucu kitabı olarak öneriliyor.