Sırmagrup hangi ajansı tercih etti? Türkiye’nin lider su ve maden suyu üreticisi Sırmagrup’un açmış olduğu konkuru Grey İstanbul kazandı. 3 ay süren konkur sürecinin sonunda Sırmagrup tüm kategorilerdeki ürün iletişimlerini Grey İstanbul’a emanet etti. 1 YouTube’un reyting şampiyonu spor kanalları belli oldu! 2 Marka evreninin yeni sınavı “bot”lar! 3 Duayen reklamcı Ersin Salman hayatını kaybetti 4 “Ölünce Beni Kim Yıkayacak” afişlerinin sırrı çözüldü 5 Trafik kazalarını yüzde 17 azaltan iletişim çalışması: “Sosyal Çelenkler!”Güncel Haberler Kullanıcıların yüzde 41’i TikTok izledikten sonra alışveriş yapıyor Kasım ayı perakendeye can suyu oldu Türkiye’deki podcast dinleyicisi 2024’te yüzde 26 arttıSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE