Erkek bakım markası Axe, karantina nedeniyle uzun süredir evde olan erkekleri yeni normale hazırlıyor
Axe, karantina nedeniyle ortamlardan uzak kalan ve hayata tekrar adapte olmaya çalışan erkeklere seslendiği reklam filmini yayınladı. Evde geçirdiği aylar sonrası sokağa ilk defa çıkan bir erkeğin hikayesinin anlatıldığı reklam filmiyle Axe, “Başta zorlanacaksın, ama dönüşün muhteşem olacak. Sosyal mesafeni korusan da sen iyisi mi Axe’la hep hazır ol.” diyor.
Kampanya, karantina sürecinden sonra gençlerin yeni hayata adapte olurken zorlandığı ve bu süreçte kendilerini yalnız hissettiği içgörüsüyle hazırlandı. GWI ve McKinsey tarafından yapılan iki farklı araştırmaya göre, sosyal mesafenin romantik ilişkileri zora soktuğu bu dönemde gençler dijital buluşmalardan da sıkıldı. Bu gençlerin sadece %25’inden daha azı kendilerini başkalarıyla iletişimde ve onlara bağlı hissettiğini belirtiyor.
Bu konuya eğlenceli bir noktadan bakan ve hayatta ne olursa olsun güzel kokmak gerektiğinin altını çizen Axe, kokularıyla onlara güç ve özgüven sağlayarak, normale döndüğümüz bu günlerde de erkeklerin yanında olduğu mesajını veriyor.
“Axe’la hep hazır ol!” global kampanyası MullenLowe Birleşik Krallık tarafından yaratıldı.
Künye:
Global Marka Direktörü: Caroline Gregory
Global Marka Yönetici: Claire McHardy
Kreatif Ajans: MullenLowe Birleşik Krallık
Müşteri İlişkileri: George Hollins
Yapımcı: Alex Pemberton
Post Prodüksiyon: Glassworks