Allianz’dan “dijitalleşme” hamlesi
Allianz Türkiye, “Dijital Dönüşüm Projesi” ile yeni dönemde müşterilerin ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde çözüm sunmayı amaçlıyor.
Allianz Türkiye, müşterilerine daha hızlı ve etkin çözümler üretmek için dijital dönüşüm projesi başlattı. “Dijitalleşme” olgusunu gelecek stratejisinin temeline yerleştiren Allianz’ın yeni projesi hakkında konuşan şirketin Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Bülent Eriş, teknoloji ve dijitalleşmeye büyük önem verdiklerini, dünyadaki dijitalleşmeye paralel olarak Allianz Türkiye’nin de dijitalleştiğini, bu kapsamda “Dijital Dönüşüm Projesi”ni başlattıklarını vurguladı. Dijital organizasyon olma yolunda ilerlerken gerek satış gerekse satış sonrası temasları iş ortaklarıyla beraber teknolojiden de faydalanarak artırmayı amaçladıklarını kaydeden Eriş, teknolojiyi kitlelere hızlı, etkin ve kişiye özel yaklaşımla ulaşmak için kullandıklarını ifade etti. Dijitalleşme ile ortaya çıkan büyük miktardaki veriyi “yüzleşilmesi gereken, biraz korkutucu bir gerçek” olarak tanımlayan Eriş, müşterileri daha yakından tanımak için bu “Big Data”yı yönetip veri madenciliği çalışmaları yapmaları gerektiğini aktardı.