Reklamcılığın referans kitapları 10. baskıyı yapıyor
Mehmet Özkundakcı tarafından yazılan “Reklamcılığa Giriş”, “Medya Planlama” ve “Kreatif Düşünce” kitaplarının 10. baskısının çalışmaları başladı.
Birçok büyük şirkete ve ünlü reklamcılara hizmet veren, bunun yanı sıra Fatih Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak akademik faaliyetlerini sürdüren Mehmet Özkundakcı’nın “Reklamcılığa Giriş”, “Medya Planlama” ve “Kreatif Düşünce” isimli üç kitabı, teori ile uygulamayı birleştirmeyi hedefliyor. İletişim fakülteleri ve meslek yüksek okullarında reklamcılık okuyan öğrencilere referans olarak okutulan kitaplar, öğrencilerin öğrenmesini hızlandırırken, piyasalarla uyum sürecini de kolaylaştırıyor. Dünyadaki son gelişmeler paralelinde kitapların her yıl güncellenerek, tekrardan basıma hazırlandığını belirten yazar Mehmet Özkundakcı “Her yıl 8 bin adetlik yeni baskı yapıyoruz. Uzun yıllar devam ettirmek için çaba harcadığımız projede bana yardımlarından ötürü çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Gelecek çok hızlı ve beklenmedik şekilde gelecek. İnsanların farklı alanlarda kendilerini yetiştirmeleri önemli ve iletişim her dönemden daha çok değer kazanacak” dedi.