Muratbey Peynir’den TT olan ödüllü yarışmasıyla ilgili açıklama: “Amacımız zeka ölçmek değil”
Muratbey Peynir’in dün sosyal medyada başlattığı ödüllü yarışma Twitter’da Trend Topic oldu. Yarışma hem “zeka gerektirmeyecek kadar basit” olması hem de “toplam üç kişiye Muratbey Peynir alışverişlerinde geçerli 50‘şer TL‘lik market hediye çeki ödülüyle” çok konuşuldu. Yarışmada yanıtın “Yunus balığı” olarak ifade edilmesi ise belki de en çok üzerinde durulan noktaydı.
Artan tartışmalarla ilgili Marketing Türkiye’ye açıklamalarda bulunan Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, her ay mutlaka birkaç tane buna benzer yarışma yaptıklarını ancak şimdiye kadar hiç bu denli etkileşim almadıklarını söylüyor. Uluğ açıklamalarını şöyle sürdürüyor: “Bu yarışmaları da oldukça basit tutuyoruz ki etkileşimi artıralım. Kesinlikle zeka ölçmek gibi bir amacımız yok bu paylaşımlarda. Tek amacımız hedef kitlemize ürünlerimizi eğlenceli bir dille hatırlatmak. Bazen sadece ödüllü ‘beğen-paylaş’ çalışmaları da yapıyoruz. Son yaptığımız yarışmanın ödülleri büyük değil ancak daha büyük ödüller verdiğimiz yarışmalar da yapıyoruz. Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark işbirliğiyle hayata geçirdiğimiz Misto Game adlı zeka gelişimine destek veren labirent oyununda iPad, kulaklık gibi hediyeler verdiğimiz yarışmalar yapıyoruz.”
Uluğ, konuyu Twitter’da Türkiye gündemine taşıyan “Yunus balığı” tanımlamasının da kendilerine ati olmadığını, takipçilerin verdiği yanıtlarda bu tanımlamanın yer aldığını ifade ediyor.
🎁 Ödüllü Yarışma 🎁
Hangi sevimli peynir karakterinin Misto’ya ulaştığını yorumda #Muratbeypeynir etiketi ile birlikte yaz, bu iletiyi beğen ve RT yap, Muratbey’den hediye çeki kazanma şansı yakala!#Muratbey #Misto #MuratbeyMisto #Yarışma #çekiliş #çekilişvar #çekilişzamanı pic.twitter.com/LxkVS8fGbN
— Muratbey Peynir (@MuratbeyPeynir) September 9, 2020