Azra Akın, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin “Bağışıklığın Ritmi” adlı yeni iletişim kampanyasının yüzü oldu. Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin yeni iletişim kampanyasında, “Aptamil oyun uyku bağışıklığın ritmi bu” sözleriyle, günümüzde daha da önem kazanan bağışıklığa vurgu yapılıyor ve bebekli ailelerin günlük ritimlerine dikkat çekiliyor.
“Bebeğinizin bağışıklığı güçlüyse ritminiz devam eder” mesajının verildiği filmde, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin içeriğindeki prebiyotik lifler sayesinde bebeklerin bağışıklığını desteklediği ve bu sayede gelişimleri için büyük önem taşıyan günlük oyun ve uyku ritimlerinin bozulmadan devam etmesine destek olduğu vurgulanıyor.
Tv ve dijital kanallarda yayına giren reklam filmi Kıvanç Baruönü imzası taşıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: Danone Nutricia / Aptamil Çocuk Devam Sütleri
Reklamveren Temsilcisi: Pelin Aydoğdu, Serhan Selek, Şeyma Özhan, Kamer Buğu Öktem, Müge Kütük, Nagehan Beypazar, Nil Sözen
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip Liderleri: Orkun Önal, Mesut Koçarslan
Yaratıcı Ekip: Eduardo Fumerovivas, Cihan Üstek, Can Demir
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ceren Çalıkuşu, Selin Uruç, Betül Arıcı
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Can Değerli
Ajans Prodüksiyon Yöneticisi: Evrim Saraçoğlu
Ajans Prodüksiyon Ekibi: Efe Koçdağ, Volkan Alkan
Prodüksiyon Şirketi: Organic Film
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
Post Prodüksiyon: 1000Volt
Müzik: 3K1A
Şarkı Adı: Bağışıklığın Ritmi
Söz: TBWA\Istanbul
Beste: Fecri Ebcioğlu
Medya Ajansı: Wavemaker
Kullanılan Mecralar: TV, Dijital